جواب سوال کارشناسی اقای قمری
تاريخ : چهار شنبه 13 فروردين 1393برچسب:, | 13:55 | نویسنده : ولی صفری

با سلام  استاد لطفا من را در ضمینه خرید      فلزیاب ردیاب راهنمایی بفرمایید من فایل نقشرو دانلود کردم 

جواب شما

باسلام کار بر گرامی شما دستگاه gpx5000 دارید گفتید که 2 متر میزند بنده به شما دستگاه دلتا pals  تقوید شده دستگاه اوکی ام بلک هاواک منتاج  شده است را راهنمای میفرمایم عمقش بالای 2 متره یعنی حدوده 5 متر میباشد قیمتم 4 ملیون میباشد که اطلاعت دستگاه دلتا  و ردیاب بصورت تست تصویری در وبلاگ نمایش داده میشود جهت خرید شماره خد را اعلام بفرمایید با تشکر ولی صفری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جواب سوال کارشناسی اقای قمری
تاريخ : چهار شنبه 13 فروردين 1393برچسب:, | 13:55 | نویسنده : ولی صفری

با سلام  استاد لطفا من را در ضمینه خرید      فلزیاب ردیاب راهنمایی بفرمایید من فایل نقشرو دانلود کردم 

جواب شما

باسلام کار بر گرامی شما دستگاه gpx5000 دارید گفتید که 2 متر میزند بنده به شما دستگاه دلتا pals  تقوید شده دستگاه اوکی ام بلک هاواک منتاج  شده است را راهنمای میفرمایم عمقش بالای 2 متره یعنی حدوده 5 متر میباشد قیمتم 4 ملیون میباشد که اطلاعت دستگاه دلتا  و ردیاب بصورت تست تصویری در وبلاگ نمایش داده میشود جهت خرید شماره خد را اعلام بفرمایید با تشکر ولی صفری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: